Ja ha finalitzat el projecte en el que hem participat els alumnes de 4t curs, des de l’àrea de Llengua Anglesa. Aquesta ha estat la segona edició d’aquest projecte però és la primera en la que l’Escola Cal Músic participa.
El projecte consisteix en la creació de diferents contes col.laboratius entre centres educatius de primària i secundària ST del Maresme-Vallès Oriental.
El grup de 4t ha participat en un grup de treball. Podeu veure el vídeo del conte final (Grup 4) en aquest enllaç:
Esperem que us agradin! A nosaltres en ha agradat molt participar.



