El planter de 3r

Després de la situació d’aprenentatge i de la sortida al Museu de Ciències Naturals de Granollers on l’alumnat va aprendre sobre el món de les plantes, hem cuidat durant unes setmanes sis varietats de llavors. Avui els nens i nenes de 3r han trasplantat a l’hort les plantes. I com les regarem en aquest estat de sequera? Doncs també aprofitem els aprenentatges d’altra situació d’aprenentatge (sobre l’aigua) per tal de donar solucions i veure diferents opcions per tal de fer un regadiu sostenible. L’alumnat ha decidit recollir l’aigua sobrant dels gots del dinar del menjador i fer-la servir per regar.

Esperem que a final de curs recollim tots els fruits!