CI – Educació física sobre rodes!

Aprofitant aquests últims dies de curs, hem preparat unes sessions d’educació física especials per als grups de Primer i Segon. I és que els alumnes d’aquestes classes han pogut portar bicicletes, patins o patinets de casa, i han rodat i jugat pel pati de l’escola, tot fent circuits, voltes, curses,… encara que això si, sempre tenint en compte que igual de important és dominar el vehicle, com saber i respectar les normes de seguretat establertes. Felicitar a tots els nens i nenes per saber gaudir d’aquestes sessions venint molt motivats , i a més, sense accidents.