1r – Carnaval envoltat de cinema

Carnaval envoltat de cinema arriba a Cal Músic. Aquesta setmana hem celebrat amb molta il·lusió el carnaval a la nostra escola. Ha estat diferent a altres anys però això no ha fet que deixem de gaudir-lo com hem fet sempre.

A les aules de primer hem aprofitat per a treballar el món del cinema: hem visualitzat curts sobre la història del cinema i hem descobert qui el va inventar i on, també hem vist i descobert cóm eren les primeres pel·lícules i perquè s’anomenen cinema mut. Hem conegut el personatge que Charles Chaplin va fer famós en Charlot! i hem pogut comprovar com les imatges en moviment enganyen als nostres ulls fent un taumàtrop.  Hem llegit el conte d’en Dragostí, un drac que volia ser actor de cinema i que ens ha fet riure molt. A més a més cada classe ha escollit una pel·lícula (Monstres SA i Minions) per a fer el nostre detall per a rebre al senyor Carnestoltes!! Aquest cop ens ha visitat de manera virtual però hem gaudit molt de tot allò que ens ha dit i hem ballat al so de la seva música!! I aquest curs no anàvem a quedar-nos sense fer la sardina!! Aquesta vegada l’hem fet cada classe plegats i hem treballat de valent per a que reflectís la nostra pel·lícula!! Estem molt orgullosos /es de com ens ha quedat tant als cactus com a les roses!! I divendres tots disfressats!!! A la tarda hem gaudit d’una sessió de cinema!! Hem donat la nostra entrada i teníem crispetes per veure la nostra pel·lícula!! Ha estat una setmana molt especial!!