5è – Cursa d’orientació i visita a l’Ajuntament

Aquesta setmana ha sigut mogudeta pels alumnes de 5è.

Dimarts vam anar a les pistes d’arletisme, junt amb altres escoles del municipi, i vam participar a la Cursa d’orientació per Gallecs.

Per grups, vam haver d’interpretar un mapa de la zona i passar per diferents punts per recollir paraules amagades. No només calia orientar-nos molt bé, sinó també fer-ho en el menor temps possible!

I dimecres vam visitar l’Ajuntament de Mollet. Ens va rebre la regidora i ens va explicar aspectes importants i curiositats sobre la nostra ciutat. Després, vam poder entrar a la Sala de plens i conèixer quin procés se segueix a l’hora de prendre decisions.

Aquesta visita ens ha servit d’introducció perquè ben aviat participarem al Consell dels infants, on totes les escoles de Mollet hi som representades.