P4 – Els darrers dies del trimestre

Aquests darrers dies de trimestre, els tigres i les girafes hem estat molt enfeinats.

Hem fet la postal de Nadal i ens hem après el poema. Mireu com les hem fet i que boniques han quedat!

També hem fet unes boles de Nadal per decorar l’arbre de l’escola. Nosaltres hem fet volar la nostra imaginació i hem fet la cara del Pare Noel.

Aquest any no hem pogut cantar nadales davant dels familiars, però sí que ens hem après una cançó i hem anat al gimnàs a cantar-la per grups. Els tigres hem cantat “El Nadal ja és aquí†del Pot Petit i les girafes, la cançó “Els treis reis arriben a la ciutatâ€.

El tió ha vingut a l’escola i hem hagut de donar-li molt menjar. Mireu quina il·lusió!

I no se’ns ha oblidat fer la carta als reis. Ja l’hem enviat a la bústia màgica perquè les rebin.

BON NADAL I BONES VACANCES!!