I3. SORTIDA DE LES GALLINES AL MUSEU DE TITELLES “TEIA MONER”

Teia Moner és un referent en el teatre de titelles a Catalunya. Cada any els alumnes de I3 van a la seva masia “Cal Falguera” a Palau-solità i Plegamans, per gaudir de l’espectacle.

Primer hem vist el museu, amb una gran varietat de titelles, de diferents mides i temàtiques. En el museu podíem observar i escoltar les explicacions, però no tocar. Durant la visita al museu també ens han explicat contes utilitzant diferents tècniques.

Després les gallines han pogut jugar i manipular diferents titelles (de fills, de mà, de dit, …), hem gaudit una bona estona jugant amb elles i provant com utilitzar-les.

A continuació hem vist un espectacle amb titelles i màgia, sobre una estrella que buscava una cua i ningú li volia deixar la seva. Gràcies a la màgia va tenir una cua de plomes i colors.

Finalment les gallines van fer un taller, elaborant la seva pròpia titella, que ja teniu a casa.

Acabada l’activitat vam dinar i jugar fins a l’arribada de l’autocar per tornar a l’escola.

Ha estat un dia ple de màgia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *