Cal Músic contra el càncer

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que la propera Marató de TV3 serà el 16 de desembre i estarà dedicada al Càncer.
Des de la nostra escola, com ja va essent una tradició, novament col·laborarem aportant la recaptació que es faci des de les famílies per a la finalitat solidària de recollir diners per a la investigació contra el càncer.

ATENCIÓ !!
Aquest diumenge 16 de desembre QUEDAREM a les 9:30 del matí i sortirem des de la porta principal de l’escola cap a Gallecs, anirem a la Masia de Can Borrell, on ens unirem al grup que també farà la marxa organitzada des de l’Ajuntament i des d’allà farem un recorregut fins a l’ermita de Sta. Maria de Gallecs.
RECORDEU QUE cal fer inscripció prèvia, el Dimecres 11/12 a les 16:30 i el Dijous 12/12 també a les 15 hores, que serà d’un euro per persona.
MOLTES GRÀCIES DES DE LA COMISSIÓ «LA MARATÓ».