1r – Dia de la Pau

El dia 30 de gener es va celebrar a l’escola el dia de la Pau i la no-violència.

Els infants de primer van realitzar un mural amb fotos i desitjos per la Pau. A més a més, vam afegir frases de la cançó La festa de la Pau. Si nosaltres tinguéssim la màgia d’un mag… faríem desaparèixer les guerres.

En finalitzar el pati, ens vam trobar tots els infants de l’escola per escoltar el manifest que ens van llegir els nostres companys/es de sisè.

Per acabar el dia, també, vam fer uns coloms de la Pau amb una paraula relacionada.