Lliurament Informes

Benvolgudes famílies!

Des de finals del curs 2016-17 el Departament d’Educació va establir que a l’Ed Primària és d’obligat compliment realitzar l’avaluació final a través de la Plataforma Esfer@.

Enguany, a causa del col·lapse al sistema informàtic de l’Esfer@ i, davant de la impossibilitat d’introduir les qualificacions de l’alumnat, ens veiem obligades a ajornar el lliurament d’informes fins que es resolgui la incidència.

Confiem que el divendres 28/06/2019 de 9 a 13 h, us podrem donar les notes. (En cas contrari us informarem de la nova data).

Aquelles famílies que no puguin venir el dia abans esmentat, sapigueu que estaran a la vostra disposició a la secretaria de l’escola de 9 a 14.30 h fins al 12/07/2019.

Gràcies per la vostra comprensió.

Si no podeu venir a recollir-les, aquí teniu l’autorització per a què les pugui recollir altri.

FESTA DE LA PRIMAVERA

El 22 de maig vam celebrar a l’escola la Festa de la Primavera.Tots els nens i nenes van mostrar davant de les famílies les danses que havien preparat a la classe de música. Hi va haver per a tots els gustos: danses tradicionals i coreografies preparades especialment per a l’ocasió.Després, els mestres també van mostrar les seves aptituds per a la dansa. Finalment, tothom que va voler fou convidat a “saltar” a la pista de ball… Va ser molt divertit!Un cop acabat el ball, els nens van acompanyar les famílies a fer un tomb per l’escola que, per a l’ocasió, s’havia vestit de primavera, amb unes catifes de flors espectaculars.… Llegeix més»

Setmana de l’arquitectura

L’alumnat de sisè ha participat de les activitats de la SETMANA DE L’ARQUITECTURA’19. Aquest diumenge es realitza la festa de cloenda a on tota la comunitat educativa està convidada a participar

DANSA ARA 2019

Els nens i les nenes de 2n han participat un any més en l’activitat DANSA ARA amb altres escoles de Barcelona. L’activitat s’emmarca dins les àrees d’Educació Física i Música.

Les famílies han pogut gaudir de l’espectacle que formaven part els seus fills i de les actuacions dels ballarins convidats.

Gràcies per la vostra assistència.

LA PRIMAVERA I CURSES D´ORIENTACIÓ A 3r: DRACS I ROBOTS

Les classes de 3r. dels Dracs i dels Robots, hem decorat els nostre vestíbul amb un mural dedicat a la Primavera. Hem fet flors i papallones amb folis de paper de colors i amb paper xarol.

El divendres 22 de març, els alumnes de 6è. ens van convidar a les classes de 3r. dels Dracs i dels Robots, a veure l’obra de teatre “Santa Jordia”, que havien preparat en l’assignatura de Castellà.

El dimecres 27 de març, els alumnes de 3r. dels Dracs i dels Robots, vam anar al Fòrum a fer les “Curses d’orientació”. Va ser un matí on vam compartir amb altres escoles unes activitats preparades a l’assignatura d’Educació Física. En grups de 3-4 nens i nenes s’havia de completar un recorregut amb l’ajuda d’un mapa per orientar-se i aconseguir trobar unes fites situades dintre d’un espai delimitat.