AVISMÓN-CATALUNYA

Hem rebut aquesta carta de la Fundació Avismón-Catalunya  per agraïr-nos la participació en la recollida d’aliments per la gent gran.

Moltes gràcies, per la vostra col·laboració.

EL MEU PRIMER FESTIVAL

El Meu Primer Festival és un festival de cinema per a públic infantil que promou l’ exhibició d’obres difícils de veure  en les pantalles comercials, en un context de participació i de diàleg on els nens són els autèntics protagonistes: un públic que veu, pensa, opina, pregunta,… Llegeix més»

FROM THE ROMANS TO THE MIDDLE AGES

Sortida feta pels alumnes de 6è per descobrir la Barcelona Romana i Medieval. Està encabida en el projecte The Middle Ages que estem fent des de science. Tota la sortida s’ha fet en anglès amb monitores natives. Tot un luxe!!!

FROM THE ROMANS TO THE MIDDLE AGES

Last wednesday 6th graders  went on a trip to the past.  We visited  the Roman  and the Medieval  part of the city.  We stayed in the August’s temple, played roman games and looked for  the old guilds.

We had a great time!!!

AMBIENTS D’APRENENTATGE DE CICLE INICIAL

A cicle inicial hem començat aquest curs les activitats dels ambients d’aprenentatge, on lliurement l’alumnat de 1r i 2n pot anar a:
Body expression (expressió corporal en anglès),

Comunicació (activitats de llengua),

Eureka (ciència i tecnologia),

Expressart (expressió plàstica)

Natura (plantes i animals).

CURSA DE LA DONA

L’escola ha tornat a participar en la cursa de la dona! Tot un equipàs, com sempre!

Gràcies famílies per la vostra solidaritat 1.102,5€. Donació lliurada a l’AECC.

Hour of code

L’escola enguany també participa a :

hour-of-code-logo

The 2018 Computer Science Education Week will be december (3 to 9)

+info

“Entrenem les emocions en l’educació infantil”

COL·LABORACIÓ AMB EL PROJECTE

“ENTRENEM LES EMOCIONS EN L’EDUCACIÓ INFANTIL”

DE LA UNIVERSITAT POMPEU FABRA.

Durant el darrer trimestre de l’any acadèmic 2017-2018 els nens de P3 de les escoles Bogatell i Antoni Brusi van participar en el projecte “Entrenem les emocions” desenvolupat conjuntament per la Universitat Pompeu Fabra i el Max Plank Institute (Holanda). Aquest projecte és una proposta d’educació emocional validada adreçada a infants de 3 a 5 anys per tal de potenciar les seves habilitats emocionals i sociopragmàtiques. Els resultats han demostrat que un entrenament basat en la reflexió i la teatralització de les emocions ajuda a millorar les habilitats socials dels nens.

+info