Comencem a construir el gegantó!

Hem començat a construir el gegantó!

Després de treballar durant el primer trimestre fent petites figures a base de cartró i paper maixé per tal d’aprendre la tècnica, ara ja hem començat la construcció del gegantó de l’escola Bogatell.

Dins dels espais d’aprenentatge, els alumnes de cicle Superior, en grups, i durant quatre sessions, anirem donant forma a aquest nou personatge de l’escola. L’equip actual ha anat configurant als braços i el cap d’aquesta figura, que s’inspira en la Bella Ombra del pati d’infantil. L’Àlex Jodar és qui ens dirigeix i ens ensenya com cal fer-ho.

El procés consisteix en bastir un “esquelet” de cartró, per separat, dos braços i un cap, per forrar-los posteriorment amb cinta de pintor i finalment, amb paper de diari i cola d’empaperar, per acabar de donar-li la forma. Les mans les hem fet amb filferro folrat amb paper maixé i empalmat amb els braços amb el mateix material.

Aquí teniu fotos com a mostra del procés. Agraïm a l’Àlex la seva guia i la seva paciència!