Escoles sostenibles
14/11/22El passat dimecres dos representants dels alumnes de l’escola amb dues mestres, van anar a l’acte d’escoles + sostenibles que es va celebrar al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.
El passat dimecres dos representants dels alumnes de l’escola amb dues mestres, van anar a l’acte d’escoles + sostenibles que es va celebrar al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.
Gaudir de la tardor al bosc de Collserola, descobrir el nom dels arbres i el seu origen, collir cireretes de pastor i gaudir dels amics compartint i jugant. Tot en un dia, es pot demanar més?
L’alumnat de cinquè ha convidat a la festa de la castanyada a les seves pròpies famílies via digital. Per a fer-ho, han treballat per parelles dins de l’entorn Classroom. Realment, ha estat una activitat molt motivadora i útil per a ells i les seves famílies.
El passat divendres 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Vam rebre la visita de la Castanyera i, per l’ocasió, els alumnes i mestres van decorar l’escola i, cada classe, va ballar una dansa dedicada a la Castanyera i a les famílies. Moltes gràcies per la… Llegeix més»
Aquesta setmana són els petits de l’escola els que comencen ambients. Són de lliure circulació i poden triar entre cinc ambients: Marie Curie (experimentació), Gaudí (construcció), Frida (artístic), Minimons i Glissando (musical). Els ambients ajuden als infants a ser autònoms, a treballar en grup, a prendre decisions, a ser creatius i a fomentar els seus interessos.
Els alumnes de segon fan l’activitat Qui es qui?. Una manera divertida de veure els canvis que fem al llarg del temps, dins del projecte Creixem, ens fem grans.
Aquesta setmana els nens i nenes de la comunitat de mitjans, 1r, 2n i 3r, han començat els ambients. Tenen cinc propostes per triar: Marie Curie (experimentació), Glissando (música), Sudoku (matemàtiques), Klimt (artístic) i Palíndrom (llenguatge). Els alumnes trien lliurement en quin volen participar i… Llegeix més»
Les nenes i els nens de 3r ja hem canviat de cicle, som els mitjans de primària. Cada vegada som més autònoms i sabem treballar millor en petit grup.
A P5 tres cops a la setmana fem racons, dividim el grup en dos i un grup treballa matemàtiques i l’altre llenguatge. En aquestes estones treballem els conceptes d’aquests llenguatges d’una manera vivencial.
L’alumnat de cinquè ja hem iniciat els tallers d’educació visual i plàstica amb la Nona. En aquesta sessió hem creat uns llibrets il·lustrats de forma col·laborativa. Sincerament, ens hem quedat amb moltes ganes de jugar amb el nostre llibre. Finalment, hem jugat amb diferents materials reutilitzats del nostre entorn.