Bon dia famílies!! Aquí teniu les propostes de la setmana per als infants de P3.
TUTORIA
Aquestes són les propostes de la Sara i la Isabel per aquesta setmana.
ACTIVITATS P3 DEL 8 AL 12 DE JUNY
EDUCACIÓ MUSICAL
Hola classe Montjuïc, ja falta molt poquet per poder gaudir de l’estiu. Aquesta setmana us proposo les activitats següents.
EDUCACIÓ FÍSICA
Bon dia nens i nenes de la classe Montjuïc, vinga que això ja s’acaba!
Aquesta penúltima setmana us proposo aquests jocs ja més difícils perquè esteu molt grans i espabilats!
Jocs Sensorials:
- Troba les diferències
Es juga en parelles i l’objectiu és trobar les diferències. Anem a imaginar que estan jugant el Pau i la Laura.
- El Pau pren una posició en mode estàtua.
- La Laura observa molt bé l’estàtua.
- La Laura es dóna la volta.
- El Pau ha de modificar alguna posició del seu cos.
- El Pau ha d’avisar a la Laura que es pot donar la volta.
- La Laura ha d’endevinar quina modificació s’ha dut a terme.
Nota 1: Es pot restringir els moviments de l’estàtua tant en nombre com en segment corporal. Exemple: tres diferències com a màxim i només es poden moure braços i mans.
Nota 2: Es pot jugar en grup. 2-3-4 persones es posen en estàtua i una observa, després ha de trobar les diferències.
- Atents amb l’oïda.
S’associa un senyal sonor a una acció motora. Quantes? Tantes com es puguin. Guanyarà la persona que sigui capaç d’associar més accions motores a les senyals acústiques.
- Es comença explicant l’associació.
- Per exemple: La Laura diu si dono un cop, t’has seure a terra (seguim amb la Laura i el Pau).
- La Laura afegeix més associacions: si es diu “hola cargol de mar”, has de fer un salt.
- I una tercera associació: si dono una trepitjada a terra, t’has de quedar en equilibri amb un sol peu.
- El Pau es tapa els ulls.
. La Laura comença a fer els seus sons i el Pau comença a realitzar les accions.
- Si el Pau no comet cap error, cal afegir més associacions.
. La Laura afegeix: quan digui “Cel” t’has de tombar panxa amunt.
- I es comencen a fer els sons.
- Es pot augmentar la velocitat.
- Quan el Pau falli, es canvia el torn. I és el Pau qui diu quin so s’associa a quina acció. Comença amb 3 i després va afegint.
- Si la Laura comet algún error … canvi.
- I la Laura segueix amb els 4 sons que ja tenia als que anirà sumant en cas que el Pau no cometi cap error.
Guanyarà el joc qui després de 20-30 min. hagi aconseguit associar més sons a més accions sense cometre errors.
.Músiques del gimnàs de la setmana:
.https://www.youtube.com/watch?v=p5RobDomh5U
.https://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE
Servei de Suport i Atenció Emocional
Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que seguiu jugant amb els vostres fills i filles. Segur que ho heu fet molt sovint durant aquests dies però us proposo unes activitats de psicomotricitat amb un globus (vídeo SSAE_Joc Moviment Cos): https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1YxE8EZ5OESEozCgyAuTiTZhkBC3-BbkP
Després us animo a que parleu en família sobre:
– M’agrada jugar en família i per què?
– Com em sento quan guanyo o quan perdo? Ho sé gestionar bé?
Feu també un dibuix sobre el millor moment de jugar en família i us expliqueu el dibuix.
Us animo a que si algú se li cau el globus al terra en lloc d’enfadar-vos us animeu. A la vida ens equivocarem tantes vegades! Millor animar-vos! Bona setmana!
MAILS DELS MESTRES
Sara, Isabel Vera i Aurora : P3.Barkeno@gmail.com
Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com
Anna Hospital: annahospital683@gmail.com
Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com