PROPOSTES PER A LA SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

Bon dia famílies!! Aquí teniu les propostes de la setmana per als infants de P3.

TUTORIA

Aquestes són les propostes de la Sara i la Isabel per aquesta setmana.

ACTIVITATS P3 DEL 8 AL 12 DE JUNY

 

EDUCACIÓ MUSICAL

Hola classe Montjuïc, ja falta molt poquet per poder gaudir de l’estiu.  Aquesta setmana us proposo les activitats següents.

ACTIVITATS MUSICALS P3

 

EDUCACIÓ FÍSICA

Bon dia nens i nenes de la classe Montjuïc, vinga que això ja s’acaba!

Aquesta penúltima setmana us proposo aquests jocs ja més difícils perquè esteu molt grans i espabilats!

Jocs Sensorials:

  1. Troba les diferències

Es juga en parelles i l’objectiu és trobar les diferències. Anem a imaginar que estan jugant el Pau i la Laura.

  •         El Pau pren una posició en mode estàtua.
  •         La Laura observa molt bé l’estàtua.
  •         La Laura es dóna la volta.
  •         El Pau ha de modificar alguna posició del seu cos.
  •         El Pau ha d’avisar a la Laura que es pot donar la volta.
  •         La Laura ha d’endevinar quina modificació s’ha dut a terme.

Nota 1: Es pot restringir els moviments de l’estàtua tant en nombre com en segment corporal. Exemple: tres diferències com a màxim i només es poden moure braços i mans.

Nota 2: Es pot jugar en grup. 2-3-4 persones es posen en estàtua i una observa, després ha de trobar les diferències.

 

  1. Atents amb l’oïda.

S’associa un senyal sonor a una acció motora. Quantes? Tantes com es puguin. Guanyarà la persona que sigui capaç d’associar més accions motores a les senyals acústiques.

  • Es comença explicant l’associació.
  • Per exemple: La Laura diu si dono un cop, t’has seure a terra (seguim amb la Laura i el Pau).
  • La Laura afegeix més associacions: si es diu “hola cargol de mar”, has de fer un salt.
  • I una tercera associació: si dono una trepitjada a terra, t’has de quedar en equilibri amb un sol peu.
  • El Pau es tapa els ulls.

. La Laura comença a fer els seus sons i el Pau comença a realitzar les accions.

  • Si el Pau no comet cap error, cal afegir més associacions.

.  La Laura afegeix: quan digui “Cel” t’has de tombar panxa amunt.

  •   I es comencen a fer els sons.
  •   Es pot augmentar la velocitat.
  •   Quan el Pau falli,  es canvia el torn. I és el Pau qui diu quin so s’associa a quina acció. Comença amb 3 i després va afegint.
  •     Si la Laura comet algún error … canvi.
  •   I la Laura segueix amb els 4 sons que ja tenia als que anirà sumant en cas que el Pau no cometi cap error.

Guanyarà el joc qui després de 20-30 min. hagi aconseguit associar més sons a més accions sense cometre errors.

.Músiques del gimnàs de la setmana:

.https://www.youtube.com/watch?v=p5RobDomh5U

.https://www.youtube.com/watch?v=dvgZkm1xWPE

 

 Servei de Suport i Atenció Emocional 

Bones de nou famílies! Aquesta setmana us proposo que seguiu jugant amb els vostres fills i filles. Segur que ho heu fet molt sovint durant aquests dies però us proposo unes activitats de psicomotricitat amb un globus  (vídeo SSAE_Joc Moviment Cos): https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1YxE8EZ5OESEozCgyAuTiTZhkBC3-BbkP

Després us animo a que parleu en família sobre:

      M’agrada jugar en família i per què?

    Com em sento quan guanyo o quan perdo? Ho sé gestionar bé? 

Feu també un dibuix sobre el millor moment de jugar en família i us expliqueu el dibuix.  

Us animo a que si algú se li cau el globus al terra en lloc d’enfadar-vos us animeu. A la vida ens equivocarem tantes vegades! Millor animar-vos! Bona setmana!

 

MAILS DELS MESTRES

Sara, Isabel Vera i Aurora : P3.Barkeno@gmail.com

Laia: educaciomusical.barkeno@gmail.com

Anna Hospital: annahospital683@gmail.com

Alba Lorente (Educació Emocional): alba.lorente@fchmcorts.com

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>