VOLTA CICLISTA A CATALUNYA

Aquest dijous, els alumnes de l’escola, hem anat a veure la sortida d’una etapa de la Volta. Hem après moltes coses sobre aquest esport, doncs hem vist les bicicletes que utilitzen aquests herois, els autocars amb que es desplacen, com treballen els seus mecànics, el control de firmes i… la sortida de l’etapa que finalitzava a Vallter 2000!

Van Garderen                                    Cliqueu per veure el vídeo de la sortida

El guanyador de l’etapa ha estat el prometedor ciclista americà Tejay Van Garderen de l’equip BMC.
Volem destacar que ens han visitat ciclistes de primeríssim nivell, entre ells 4 dels principals favorits per guanyar el Tour de França al mes de juliol, la cursa ciclista més important del món! Us recordem que sempre passa pels Pirineus francesos, de manera que ho tenim ben a prop per anar-hi de públic!