Trobada multiatlètica

Avui, 7 de juny, els alumnes de Cicle Superior, hem participat a la 1ªJornada Multiatlètica que s’ha celebrat a Llívia. Hi havien nens/es de tota la comarca i per equips hem anat realitzant totes les proves que ens havien preparat des del Consell Esportiu: llançament de pes, velocitat i relleus, salt de llargada, llançament de javalina, salt d’alçada i tanques amb relleus. Ha sigut una experiència nova i hem passat un matí ben divertit! Més tard ens han comunicat que hem sigut l’escola més ben classificada de la jornada!!!! Són uns CRACKS!