TROBADA ESCOLA DE MALLORCA

El divendres 25 de març vam tenir la visita dels nens i les nenes de l’escola Puig de na Fàtima de Puigpunyent (Mallorca). Ja fa mesos que els alumnes de 6è d’aquesta escola van contactar amb nosaltres perquè estaven treballant els diferents dialectes del català i també perquè volien venir a fer una setmana blanca a la nostra comarca. A partir d’aquí vam preparar uns presentacions per tal de conèixer-nos i vam preparar pel dia de la trobada lèxic específic de cada dialecte, frases fetes i imatges de menjars tradicional de la zona. Aquí podeu veure les imatges de la trobada al nostre pati, s’ho van passar molt bé i l’estona se’ls va fer curta!