Setmana de la mobilitat sostenible

Aquests dies estem celebrant la Setmana de la mobilitat sostenible. Dimarts 17 de setembre vam venir a l’escola en bici o patinet i a mig matí vam anar a fer un passeig pel poble amb les bicis i els patinets.

Els més petits de l’escola vam jugar amb les bicis i els patinets per l’avinguda Pirineus mentre esperàvem als grans que arribessin de fer el volt.

Al pati ens van deixar muntats uns jocs sobre l’estalvi d’energia i hi vam anar a jugar durant tot el dia.

Com que és un tema de molta importància va venir la televisió a gravar-nos! Aquí podeu veure el vídeo de la notícia!

Ens ho vam passar molt bé!