ROSTITA/Carnaval 2022

Avui és dijous gras, i com és tradició a la Cerdanya, els nens i nenes de l’Escola Bac de Cerdanya hem sortit a demanar Rostita.

Enguany els alumnes van votar i van escollir com a temàtica l’esport així que aquest matí ens hem disfressat d’esports com el futbol, el karate, el beisbol, el patinatge artístic, el bàsquet, l’alpinisme, l’hoquei gel i el futbol americà, i hem fet una rua per Alp.

Hem recollit ous, botifarres, galetes, patates i moltes coses més que avui ens menjarem per berenar i demà en farem un bon dinar!  Moltes gràcies a tothom!

Si voleu veure’n les fotografies cliqueu aquí.