Quina de Nadal 2021

Ahir vam poder recuperar la tradició de la Quina de l’escola!

El curs passat va ser impossible organitzar la Quina per les mesures de prevenció de la Covid19. Aquest any, però, l’hem pogut reprendre i ens ha fet una il·lusió especial tenint en compte la situació de pandèmia actual i que aquest curs l’escola fa 50 anys!

Des de l’organització de la Quina volem donar les gràcies especialment als col·laboradors que la fan possible amb les seves generoses aportacions, a l’Ajuntament d’Alp per cedir-nos l’espai i facilitar el muntatge, a totes les persones que vau venir ahir a jugar a la Quina i a compartir aquesta tradició amb nosaltres i, sobre tot, al grupet de mares i pares que tiren endavant l’organització d’aquest esdeveniment amb molta il·lusió i esforç.

La Quina va ser tot un èxit! … només us cal veure’n les imatges.