Els nens i nenes de segon aquest curs han plantat llenties.
Vam agafar un potet i vam posar cotó fluix i llenties. També les hem anat regant i a esperar que creixin! Tot i que alguna no ha sortit bé..
Amb motiu del projecte de les plantes, els infants han pogut observar com es planta i va creixent la planta de la llentia.
Cliqueu aquí per veure les fotografies.


