Lily Brick

Aquesta setmana visita l’escola la Lily Brick, una artista de renom internacional que pinta murals a les parets dels edificis. Durant tota la setmana anirà pintant una paret del pati on hi realitzarà un mural dedicat als 50 anys de l’Escola.

Si voleu conèixer més de prop l’obra d’aquesta artista, us deixem uns enllaços on trobareu les seves obres, informació sobre ella i documentals que expliquen la seva trajectòria.

Lily Brick

Documental “La pell dels murs”

Especial RTVE

Podeu seguir l’evolució del mural a l’àlbum de fotos que trobareu clicant aquesta imatge: