Instruccions de reobertura parcial del centre

Benvolgudes famílies,

A partir del proper dilluns dia 1 de juny, reobrirem l’escola per atendre determinats alumnes seguint les instruccions del Departament d’Educació.

Aquesta obertura NO SERÀ PER TOTS ELS ALUMNES NI AMB L’ATENCIÓ HABITUAL, doncs el Departament d’Educació ha establert tres modalitats d’assistència:

• Alumnes d’educació infantil.

En horari de 9.15 h. a 13.15 h. Només en els casos que tant el pare com la mare treballin fora de casa en l’horari esmentat i ho justifiquin a través de la declaració responsable que s’adjunta. (s’hauran d’enviar justificants durant aquesta setmana al mail del centre).

• Alumnes de sisè.

En horari de 9.15 h. a 13.15 h. Amb caràcter voluntari.

• Altres alumnes d’educació primària (1r, 2n, 3r, 4t i 5è).

Possibilitat de realitzar NOMÉS tutoria individualitzada, amb cita prèvia i de caràcter puntual. Es tractarà de converses relacionades amb aspectes emocionals de l’alumne/a. Hi podrà assistir un dels progenitors.

Consideracions generals:

• Les tres modalitats són de caràcter voluntari.

• En cap cas es reprenen les classes com abans del confinament, per tant, no avançarem temari.

• El curs continua i acabarà telemàticament.

• Es donarà suport educatiu de caràcter puntual i en casos concrets (alumnes d’infantil i de sisè).

• S’oferirà suport tutorial.

• Es prioritzarà l’atenció de l’alumnat més vulnerable.

• Cal tenir en compte que les circumstàncies actuals són excepcionals i es poden produir canvis en el pla d’obertura de l’escola en funció de les instruccions que anem rebent del Departament d’Educació.

• En el cas que la tutora del vostre fill/a consideri que cal fer una reunió presencial, ja es comunicarà amb vosaltres per pactar-la.

• Si un infant presenta símptomes compatibles amb el Covid-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…), no podrà assistir a l’escola, en cap cas. Tampoc ho podrà fer si ha patit o ha estat en contacte amb persones afectades durant els darrers 14 dies.

Per a qualsevol dubte i/o aclariment, romanem a la vostra disposició.