INAUGURACIÓ DE L’ SKATE PARK D’ALP !

Ahir al matí tota la mainada i mestres de l’escola vam anar a la inauguració de l’Skate Park d’Alp!

Quan vam arribar l’equip de govern d’Alp ens esperaven amb coca i xocolata per esmorzar.  Mentrestant ens van presentar un grup de nois i noies que saben patinar molt bé. Ells ens van explicar un munt de coses que hem de tenir en compte a l’hora de patinar en un skate park; és molt important protegir-nos bé (sobre tot genolls, mans i el cap amb un casc ben ajustat). També cal tenir en compte que si estem sols al park podem patinar com vulguem però si hi ha altres persones hem d’acordar unes normes per no fer-nos mal entre nosaltres.

Després vam fer una volta de reconeixement al circuït i ens van fer un munt de demostracions de diferents maneres de patinar… Per acabar van sortejar diferents skates, cascs i proteccions entre els nens i nenes de l’escola! … va ser una gran sorpresa.

Us deixem l’enllaç a les imatges i vídeos de la inauguració.