FIRA MATEMÀTICA

El passat dia 25 de maig vam anar a celebrar la jornada de la FIRA MATEMÀTICA al poliesportiu de Puigcerdà. Aquest any, que per fi hem deixat la pandèmia enrere, vam poder tornar-nos a barrejar amb totes les escoles de la Cerdanya i va ser molt divertit conèixer nens i nenes d’altres escoles.

Vam fer tallers molt diferents: vam jugar al Mikado, vam fer construccions, vam mesurar-nos de diferents maneres, vam fer curses per descobrir quin cos geomètric ens faltava, vam muntar peces en perspectiva, vam fer un tangram gegant i vam intentar encistellar dins d’unes cordes.

Si voleu veure algunes fotos més, cliqueu a sobre les imatges per anar a veure l’àlbum de la FIRA MATEMÀTICA.