ELS MESTRES COMPARTIM EXPERIÈNCIES.

Aprofitant la formació de centre d’ “Ús d’eines digitals” tots els mestres de l’escola hem fet una posta en comú de les pràctiques que cadascú duem a terme amb els alumnes. Hem anat preparant, i aplicant a l’aula, activitats diverses que tenen en comú el DUA (disseny universal de l’aprenentatge) i la varietat de tasques per facilitar l’aprenentatge de diferents maneres.

El fet de compartir-les i exposar-les a tots els membres del claustre es valora molt positivament ja que ens aporta idees i ens ajuda a avaluar tot allò que estem aplicant a les classes.