Descobrim PICASSO i la seva època blava i rosa

Seguim treballant Picasso a través dels tallers de plàstica i aquesta vegada hem descobert la seva època blava i rosa.

Hem vist que a través d’aquests colors, ell plasmava els seus sentiments. Mirant les pintures de la seva època blava hem vist que ren tristes i fredes. Les pintures de l’època rosa eren més alegres i familiars.

L’època blava la va començar amb la mort d’un bon amics seu, i l’època rosa quan es va enamorar i va viatjar a París.

Nosaltres hem triat si voliem pintar amb tonalitats blaves o roses, i hem escollit la pintura de Picasso que més ens ha agradat. A partir d’aquí, amb el negre i el blanc, hem començat a fer barreges per anar canviar les tonalitats dels colors.

Aquestes són les 4 obres de Picasso que podiem escollit pintar:

I si cliqueu AQUÍ veureu que bé vam treballar!