CANTÀNIA 2022

Ahir els nens i nenes de 5è i 6è vam actuar a la Sala gran de l’Auditori de Barcelona! 😂

Portem mesos assajant el repertori de la cantata “Clara, l’art per dins” i finalment vam fer el concert amb uns 800 alumnes d’altres escoles de Catalunya com nosaltres. Va ser una experiència que recordarem sempre; músics professionals en directe, dues solistes sopranos i nosaltres cantant el repertori a 4 veus! El públic, les nostres famílies, molt entregat! Quan vam acabar el concert ens vam trobar a la sortida i va ser un moment molt emocionant.

Després vam acabar d’arrodonir el dia a Barcelona: vam anar a dinar al Maremàgnum i, tot passejant per la Rambla, ens vam arribar al Big Fun Museum on hi havia sales d’exposició molt sorprenents com habitacions cap per avall, un passadís del terror, dolços gegants, piscina de boles i un munt d’altres coses sorprenents.

Si voleu veure les imatges i vídeos del dia cliqueu aquí !