Caguem el tió i ens visita el patge!

Com cada any, tots hem arribat a l’escola amb el bastó per fer cagar el tió. Quines garrotades! I quina il·lusió!
Aquest any ens ha cagat un estoig amb un raspall i pasta de dents i un Calendari del Pagès, per saber què podem menjar a cada època de l’any.

Però això no és tot! També ens ha visitat un dels patges dels Reis d’Orient. Ens ha recollit les cartes amb els nostres millors desitjos per a aquest nou any que comença. Hem pogut parlar amb ell i li hem cantat i recitat els poemes que tots ens hem après.

Voleu veure les fotos? Cliqueu aquí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>