Acabem el 2n Trimestre!

Per fi ha arribat el dia de la Mona a l’escola! 😋

Ahir al matí, a la classe de 2n, la Vella Quaresma ens va deixar una motxilla i vam haver de desxifrar la contrasenya del candau superant unes proves.  A dins la motxilla hi havia els ingredients per fer la nostra MONA DE PASQUA.

A la tarda vam sortir de l’escola i vam anar a fer una petita excursió cap a la zona de la piscina i el camp de futbol d’Alp.  Allà la Vella Quaresma encara ens tenia una altra sorpresa preparada.  Ens havia amagat unes figuretes de xocolata que vam haver de buscar, i tot i que estaven molt ben amagades, les vam trobar, ens les vam menjar, i encara ens va sobrar una estona per jugar allà.

Si cliqueu la imatge podreu veure algunes fotos del nostre últim dia del 2n Trimestre.