1r -Resum 2n trimestre

El segon trimestre ja arriba a la seva fi. Realment ens ha passat volant i sembla que va ser ahir que tornàvem de les vacances de Nadal. Aquest trimestre hem treballat molt i també ens ho hem passat molt bé.

Hem tingut la setmana de Carnaval que vam haver d’anar disfressats, hem celebrat aniversaris, hem jugat, hem fet servir les tabletes i ordinadors, hem fet educació física, hem treballat a vegades sols i a vegades en parelles o per grups, i últimament hem estat força entretinguts amb les proves que ens enviava la Vella Quaresma els divendres.

Ara ens toca uns dies de descans per afrontar l’últim trimestre amb energia i il·lusió. Alumnes i mestres ens ho passem molt bé i ens agrada molt l’escola. Si ho voleu veure us deixem unes fotografies i vídeos de cosetes que hem anat fent aquest trimestre.

Bones vacances!