HEM ANAT AL “PARC ANIMALIER” DE LES ANGLES
19/05/23Aquest dimecres, dia 17 de maig els nens i les nenes d’Educació Infantil hem anat a passar el dia a Les Angles. Hem passejat durant tot el matí pel parc d’animals i hem pogut veure i observar els animals de muntanya dins el seu hàbitat… Llegeix més»

