Tanquem un altre curs!
Arribem al final d’un curs ple d’emocions, experiències compartides, activitats diverses, nous aprenentatges i moltes estones viscudes amb els amics i les amigues. Ha estat un any de creixement, esforç i descobertes que quedarà en el record de tots i totes.
Per acomiadar-nos, des de l’escola vam celebrar una gran festa de final de curs amb diferents activitats d’aigua, una festa de l’escuma i un tobogan aquàtic. Va ser una jornada plena de diversió, rialles i moments compartits que ens va permetre tancar el curs d’una manera ben especial.
També vam dedicar un espai als alumnes de 6è, que aquest any finalitzen una etapa molt important i inicien un nou camí cap a l’institut, deixant enrere nou cursos plens d’aprenentatges, amistats i vivències a l’escola.
La celebració va acabar amb un dinar compartit amb les famílies, un moment de convivència que ens va permetre posar punt final al curs tot compartint records, experiències i bons desitjos per al futur.
Gràcies a totes les famílies per la vostra confiança, col·laboració i acompanyament al llarg d’aquest curs. Us desitgem un molt bon estiu! ☀️🌻🏖️


