Festa de la primavera a CM
Hem acabat el trimestre junts i compartint moments. La festa dela primavera, a la primavera de les seves vides!
Festa de la primavera a CM Llegeix més »
Hem acabat el trimestre junts i compartint moments. La festa dela primavera, a la primavera de les seves vides!
Festa de la primavera a CM Llegeix més »
Els Brillants i els Pirates han rebut un regalet dels alumnes més grans de l’escola, qui els han ensenyat algunes paraules en anglès relacionades amb aquesta festivitat. Gran si petits han gaudit molt de l’activitat!
Celebrating Easter! Llegeix més »
A primer, com a cloenda per acabar el projecte dels oficis hem creat, per grups, el nostre propi espai, podíem escollir entre crear una perruqueria, un ambulatori o un restaurant. Començàvem de zero així que primer hem planificat i pensat tot el que necessitàvem: uniforme, estris i mobiliari. En acabar de crear-ho hem fet de
Projecte dels oficis Llegeix més »
El 8 de març és un dia molt especial és el dia de la dona. És per això que a primer vam fer activitats relacionades amb aqust tema. en una d’elles vam reflexionar i ens vam posicionar en acord o en desacord sobre diferents afirmacions que escoltem habitualment. Va ser molt interessant…
Dia de la dona a 1r Llegeix més »
El divendres 16 de març vam dur a terme les ja tradicionals Olimpitàpies, unes jornades atlètiques on va participar tota l’escola, des de P3 fins a 6è. En aquest enllaç que ens ha deixat una mare de l’escola, podeu veure fotos de la jornada.
Els nens i nenes de P4 fem composicions lliures amb diferents materials (papers, gomets, retoladors, colors…) per estimular i desenvolupar la creativitat.
El divendres 9 de març organitzarem una jornada de portes obertes per tal que pugueu conèixer la nostra escola. Es tracta de fer un recorregut pels nostres espais i equipaments però, també perquè pugueu conèixer qui som, com treballem i quin és el nostre projecte educatiu. Per a aquells que no puguin venir aquest dia,
JORNADA DE PORTES OBERTES Llegeix més »
Avui eks de P5 fem apadrinament lector amb els de 4t…
Apadrinament lector P5-4t Llegeix més »
Les nenes i els nens de P3 hem sortit al pati i hem descobert, observat i jugat amb les nostres ombres i les que trobàvem pel pati.
Juguem amb les ombres Llegeix més »
Premi Estrellat per la major difusió en les vies de comunicació
III Marató d’estalvi energètic. Premi Llegeix més »