Visita Residéncia St. Antoni de Vielha.

Aué er escolanat de cicle superior dera escòla a visitat era residéncia St. Antoni de Vielha. Aguesti escolans trabalhen eth projècte “Compartim experiéncies damb era gent gran grana” e an passat ua estona damb es pairs-sénhers dera Val d’Aran.

Dempús dera visita qu’eth senhor Miguel Cabrera realizèc ara escòla, entà explicar ara mainadèra es caracteristiques e besonhs d’aguest collectiu, se mos presentèc era oportunitat de poder-les visitar ena residéncia.

Es escolans an premanit ua sèrie de jòcs d’endonviar paraules en aranés e castelhan, atau com un jòc d’arrepervèris sus eth temps.

En definitiua, auem passat un maitin plen d’emocions e aprendissatges en tot compartir temps damb era gent grana.

Aciu vos deisham bères fotografies: