Xarxa CB

Era Xarxa Competéncies Basiques ei un projècte d’innovacion, composat per ua equipa de mèstres d’educacion infantila, primaria e educacion segondaria que desvolopen eth trabalh per competéncies en sòns centres. Creen airines de supòrt entà orientar es procèssi de reflexion e gestion deth curriculum e es procèssi d’autoavaloracion.

QUÉ HÈM?

Fomentam er intercambi d’experiéncies e era creacion de sabers compartidi. Compartim un modèu de formacion docenta entre egals e en “hilat”, entà milhorar es aprendissatges der escolanat.

PERQUÉ AC HÈM?

• Perque volem favorir que tot er escolanat aprengue mès e milhor.
  • Perque creiguem qu’er escolan a d’èster eth protagonista deth sòn aprendissatge.
  • Perque entenem era avaloracion coma un procès que favorís es aprendissatges.
  • Perque sabem que quan trabalham en equip s’aprén mès e milhor.
  • Perque en un mon cambiant, volem promòir era iniciativa e era creativitat e eth gust per apréner.
  • Perque volem qu’es nòsti escolans siguen competenti entà contunhar aprenent ath long de tota era vida.
  • Perque sabem que cada escolan/a ei unic e auem nautes espectatives entà cada un d’eri.

COMA AC HÈM?

• Trabalham cooperativament.
  • Documentam es ahèrs entà compartir-los e evidenciar es milhores e es rèptes.
  • Participam toti e compartim coneishements e experiéncies.
  • Reflexionam e trabalham en hilat.
  • Hèm cambis petiti, mès permanents e sostenibles.

Aciu auetz er enlaç que vos portarà tara plana dera XarxaCb a on traparatz mès informacion:

Aciu auetz uns exemples d’instruments d’avaloracion qu’emplegam entà regular eth procés d’aprendissatge: ua base d’orientacion e ua rubrica.