Guanham prèmi Talent emprenedor

Eth passat dijaus 9 de noveme er escolanat de cicle superior dera escòla viatgèc entà Lhèida entà participar dera entrega de prèmis de “Talent emprenedor” pr’amor qu’auien quedat finalistes.

Eth cors passat aguest escolanat trabalhèc eth projècte “Ua escòla mès sostenibla ei possibla”. Eth baile de Bossòst les lancèc eth rèpte de milhorar era despena economica deth consistòri referent a energia. Amassa damb eth programa FER (Futurs Emprenedors Rural), era mainadèra bastic ua empresa, ua consusltoria mèdi ambientau, qu’auie com objectiu cercar energies mès sostenibles e mès economiques entara escòla. Entà plasmar tota era informacion obtenguda, realizèren un informe e ua maqueta a on plasmèren es sues propòstes en forma d’experiment.

Aguest projècte guanhec eth prèmi “Talent emprenedor” dera sua categoria.

Felicitam a tot er escolanat peth sòns esfòrç e dediccion.

Aciu vos deisham eth vidèo que presentèrem ena gala d’entrega de prèmis.