STEAM

Eth centre, damb eth nau projècte de direccion, participe en Programa d’Innovacion STEAM. Aguesta participacion supause un compromís per part dera escòla en quan a formacion deth clautre, oganizacion e gesion pedagogica. Eth programa a ua durada de 4 ans, damb un acompanhament per part deth Departament d’Eduacacion eth quau aufrís ua mentoria as centres que i participen.

Definim es STEAM com er art d’apréner sciéncia e consistís en desvolupar era vocacion scientifica der escolanat damb era ajuda dera tecnologia, es matematiques, era enginheria e er art de forma integrada per miei de projèctes e reptes globaus e transversaus. Aguesti projèctes/rèptes se desvoluparàn gràcies as metodolofies actives coma ara  situacions d’aprendissatges funcionaus e contextualizades, adaptades as escolans e escolanes entà que poguen dar responsa as besonhs deth s.XXI.