Sant Jordi 2023!

Pendent era setmana deth 17 ath 23 d’abriu, celebrèrem era hèsta de Sant Jordi en tot hèr diuèrses activitats:

Dimèrcles 19 d’abriu: Recitacion de poèmes e legendes. Compartirem era tarde damb es familhes en tot recitar poèmes e legendes en diuèrses lengües.

Dijaus 20 d’abriu: Activitat “Botjalibres”. Er escolanat e es sues familhes poderen escambiar libres.

Diuendres 22 d’abriu: Er escolanat d’educacion infantila e cicle iniciau heren disparières manualitats de Sant Jordi.

Dimenge 23 d’abriu: Venta de ròses e libres ena plaça dera hònt per part des mainades e mainatges de cicle superior e era AFA.

Siguec ua setmana plan polida e especiau. Ara seguida vos deisham un amàs de fotografies.