Presentam era nòsta APP en Conselh Generau d’Aran

Eth dijaus 4 de mai er escolanat de cicle superior anèc tath Conselh Generau d’Aran a presentar-li ara Magnifica Sindica, Maria Vergés, era APP qu’eri auien bastit.

Ua App que sorgís deth rèpte lançat pera madeisha Sindica, a on mos explicaue era grèu situacion que patie en aguesti moments era lengua. Dempús d’açò er escolanat acceptèc eth rèpte e se comprometec a emplegar mès era lengua aranesa.

Comencèren un procès de cèrca d’informacion sus es peculiaritats d’Aran. Visitèren era casa de Joanchiquet de Vilamòs, eth museu d’Aran en vielha, anèrem tara bibliotèca, gaudirem dera musica deth territòri, escotèren es explics de Xavi Gutierrez sus literatura….

Tota aguesta informacion les servís entà dessenhar era sua App. Ua App que volie arremassar es singularitats d’Aran, e apropar ara gent era lengua, en tot poder-la liéger e escotar.

Gràcies ath programa SMART-MAKER coneisherem eth porgrama CODE, que mos permetec trabalhar eth lenguatge de programacion e poder crear era APP.

Damb era presentracion  ara Sindica an barrat eth cicle, e li an podut presentar eth sòn trabalh.

Aciu vos deisham era presentacion qu’a ellaborat er escolanat e quauqua fotografia.

Bon trabalh mainadèra!!! Er aranés l’as ena punta dera lengua.