Rèptes setmana dera Sciéncia

Deth 10 ath 19 de noveme ei era setmana dera Sciénca. Era Fundacion Catalana entara Recèrca e era Innovacion (FCRI), damb eth supòrt deth Departament d’Educacion, organize era activitat “Era sciéncia en prumèra persona” damb era finalitat de promòir es vocacions scientifiques e tecnologiques entre er escolanat.

Aguesta activitat consistís en balhar responsa a un rèpte, en tot èster conscienti d’ua conseqüéncia sus ua tematica concreta e dempús cèrcar ua possible solucion.

Er escolanat de 6au, acceptèren eth rèpte de meteorologia que les lancèc Eloy Cordomí. Era conseqüéncia qu’eri cerquèren siguec eth desgèu des glaciers e com a possibla solucion decidiren milhorar eth cauhatge dera escòla entà deishar d’eméter CO2.

Aguest vidèo, tanben anaue acompanhat d’ues qüestions qu’eri volien realizar a Eloy Cordomí. Aué, en ua videoconferéncia mos a felicitat peth trabalh realizat e a balhat responsa as nòstes preguntes.

Aciu vos deisham eth vidèo qu’enregistrèrem.