P5 serà era classsa der “Arcolan”.

Aguest cors, es escolans/es  de P5 d’Educacion Infantila an escuelhut qu’era  classa se cridarà ARCOLAN.

Restacat damb es fenomens meteorologics, parlam de quini fenonems se produsissen ath torn deth planeta Tèrra (ena atmosfèra). Hèm una lista entre toti  de coma s’escriuen e finaument  votam entara eleccion.

Compdam es vòts e eth resultat ditz que seram era classa der ARCOLAN.

Premanissen eth titol deth cornèr de classa en tot punchar es letres e colar-les en bromes. Partim dera idia de tot çò qué sabem…e …ja podem començar……

Ara a investigar, quan se pòt veir er arcolan en cèu, quines son es condicions de besonh, coma arribe era aigua enquia es bromes,….e un pialèr de preguntes mès.

Contunharam….