MANIPULACION E EXPERIMENTACION ENA CLASSA DES GATS DAMB BÒTES

Pendent aguest prumèr trimèstre, es escolans de P-4 e P-5 an hèt aguesti tres experiments ena session de manipulacion e experimenrtacion:

1.- Capilaritat e es colors: era aigua que puge soleta.

2.- Ueu en aigua damb sau e sense.

3.- Taula de lum  damb figures e materiaus transparents, traslucids e opacs.

Es objectius  dera practica des experiments ei desvolopar era capacitat der escolanat entà enténer eth sòn entorn,desvolopar era logica e era creativitat , e promòir es abilitats deth pensament scientific ( qüestionar e reflexionar sus es fenomens)  a compdar dera investigacion des causes entà convertir-se en persones reflexives, critiques e analitiques.

Era metodologia dera experimentacion seguís aguesti passi:

–              Observacion.

–              Formulacion d’ipotesis.

–              Experimentacion.

–              Arremassada de dades.

–              Comprobacion des ipotesis.

“Equipat damb es cinc sentits, er òme explore er univers e as sues aventures les nomente sciéncia”.

Edwin Powell Hubble astrònom american deth sègle XX