ERA TRONCA JA EI ENA ESCÒLA

Diuendres passat ena tarde (ath torn des 15:20′ ores), quan èrem en tot trebalhar, s’entenec eth timbre dera escòla.

Coma non daurien era pòrta, es escolans d’Educacion Infantila e Cicle Iniciau i anèren.

Quina suspresa en veir ara tronca en portau!!

Entre toti l’ajudèrem a entrar laguens.

Deluns le portaram ua manta tà que sigue ben caudeta, aliments entà neurir-la e ua barretina entà que non se le escape era calor peth cap….!!

Profitam entà balhar-vos aguestes informacions:

-Dijaus 20 de deseme ena tarde demoram era arribada deth patge reiau. Entregaram es cartes, cantaram es nadales entà desirar-nos bones hèstes e vrespalharam amassa (gràcies ara collaboracion dera asssociacion des familhes des alumnes).

-Diuendres 21 de deseme peth maitin , era mainadèra d’Educacion Infantila e Cicle Iniciau haran a cagar era tronca e er escolanat de Ciclie Miei e Cicle Superior esdejoaran  amassa entà  acomiadar eth prumèr trimestre.

Bones hèstes a toti !!