Guanham diuèrses categories des Jòcs Floraus d’Alt Pirinèu e Aran!

Aguest diuendres s’a celebrat era finau territoriau deth Naut Pirinèu e Aran des “Jocs Florals Escolars de Catalunya” en Alp. Tot e non auer podut assistir presenciaument auem seguit era gala per Youtube e mos auem emportat ua bona sospresa! Es escolans e escolanes de Cicle Miei an resultats guanhadors de 3 categories, narracion, poesia e conde audiovisuau, mentre qu’es escolans e escolanes de Cicle Superior tanben an guanhat era categoria de narracion.

Volem felicitar-les a toti per esfòrç e eth trabalh realizat, an hèt un plan bon ahèr e ara auram de demorar a saber que passe ena finau a nivèu de Catalonha que se celebrarà en Barcelona eth dissabte 8 de junh. Molta sòrt a toti e totes!