Tornen els tallers de Sant Jordi

Divendres passat, 21 d’abril, al matí tots els nens i nenes de l’escola Santa Caterina vam tornar a fer activitats i tallers per celebrar Sant Jordi.

Amb tots els alumnes que tenim a l’escola vam organitzar dotze grups amb nens i nenes d’I3 a 6è. Tots plegats vam poder fer un punt de llibre, una xapa, jugar al bingo, ballar sardanes i veure una pel·lícula.  A la biblioteca, els pares, mares, avis i àvies ens van fer de contacontes, vam gaudir molt i van ser súper bonics!!!

A la tarda tots i totes vam anar al gimnàs i vam escoltar la lectura dels textos guanyadors dels Jocs Florals que havien escrit els alumnes de 1r a 6è. Finalment vam acabar de gaudir amb les famílies, berenant cocs i galetes, ballant amb el Quim el feréstec i el toc de caixes de 3r i 4t i realitzant una sardana plegats.