Sortida al TEATRE!!!

El passat dia 20 de març tots  els nens i nenes d’educació infantil de l’escola Santa Caterina vam anar d’excursió a Riudoms. Vam sortir a les 9 del matí i l’autobús ens va deixar al costat de la biblioteca perquè abans d’anar al teatre vam anar a visitar-la. A l’entrada de la biblioteca sabeu qui ens estava esperant? doncs el gegant Gaudí! Vam poder visitar-la i mirar molts contes. Ens va encantar!

Després, vam fer camí fins al Casal Riudomenc. Els nens i nenes de l’escola Santa Caterina ens vam asseure a les primeres fileres!

Puntualment la companyia Xirriquiteula Teatre ens va presentar Contes del Cel; recull de tres contes on els protagonistes eren elements del cel: El sol que no tenia memòria, El núvol gran, gris i gros i La lluna. La posada en escena va ser molt bonica i moderna. Els dos actors anaven canviant d’una manera molt ràpida de personatges i el canvi d’un conte a l’altre també va ser molt bonic.

Ens ho vam passar d’allò més bé!