Us animeu a fer el Repte caterí *1*?

Hola! Ja som a la setmana de sant Jordi.

Aquest any serà ben diferent, i no podrem fer els tallers, passejar per les parades de llibres… El que sí que podrem fer és llegir. Què us sembla si compartiu un llibre amb tota la comunitat caterina?

*REPTE*: un demanem que us feu una foto LLEGINT un llibre que us agradi: estirats, asseguts, en la posició que vulgueu… sols, amb els pares, amb una mascota…. com us agradi més.

La foto que ens envieu a reptescaterins@escolavinyols.cat la penjarem a la web de l’escola i la podrà veure tothom, per tant en el moment que ens l’envieu accepteu que la publiquem.

Esperem rebre moltes fotos de tota la família!

Bon sant Jordi!