Pluja de sons

“Pluja de sons” és el títol de la cançó que portem dies escoltant a les entrades i sortides de l’escola i que els nostres alumes han après a la classe de música.

Avui al matí ens hem trobat al gimnàs i junts hem cantat aquesta bonica cançó. I és que no hem estat sols, totes les escoles de Catalunya a les 11 del matí ens hem unit en una sola veu per a reivindicar la presència de la música i les arts a l’escola catalana i com a forma de queixa davant les retallades a l’horari escolar pel què fa a aquestes matèries. Aquesta iniciativa ha estat promoguda des del Camp d’Aprenentatge Pau Casals d’El Vendrell i dins els actes de celebració dels seus 10 anys d’existència.

Després de la cançó, els nens i nenes de tercer ens han ofert un parell de peces que cantaran dimarts vinent a l’edició del Cantània que se celebrarà al Teatre Fortuny de Reus. Són uns artistes!!!

Castellers que tingueu molta sort, segur que ho fareu molt bé!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *