Plàstica amb 6è

Els dijous a la tarda ens toca plàstica amb l’Elisenda Segarra, l’assessora de l’escola. Aquests dies estem dibuixant persones. Ens hem de fixar bé en la postura, la col·locació… Per medir fem servir el llapis i el polze, així seguim les proporcions del cos.

El dia passat ens van venir a visitar els alumnes de P4 mentre treballàvem, i vam aprofitar per comparar dos models: el Lukas de 6è i l’Arnau de P4. Vam comprovar que el cos dels petits és 5 vegades la mida del cap. En canvi el cos dels grans és 7 vegades la mioda del seu cap.