Plantada de ceps

El divendres dia 8 d’abril, els i les alumnes de l’escola van fer una plantada de ceps juntament amb els nens i nenes de la llar d’infants, en un espai del poble.

Aquesta activitat promoguda pel claustre de mestres i per la Regidoria de Medi Ambient de l’ Ajuntament de Vinyols i els Arcs, pretén lligar l’ embelliment i cura dels espais públics del nostre poble amb la implicació dels més joves per tal  que es valorin i s’estimin aquests espais.

S’ha optat per plantar ceps al marge esquerre del camí cap a l’escola; el que toca a la piscina, indret en el qual actualment  hi ha els arcs del nostre escut fets de pedra. La vinya representa el fruit que recollien a les portadores els nostres avantpassats.

Va ser una activitat molt maca i participativa i el resultat de la plantada va ser molt lluït.